zarządzanie procesami

Zarządzanie procesami - kiedy warto o tym myśleć ?

  • zawsze bez względu na sytuację w firmie,
  • niska rentowność sprzedaży,
  • zbyt długi czas realizacji dostaw (dłuższy niż u konkurencji),
  • rosnąca liczba reklamacji,
  • problemy związane z przepływem informacji w firmie,
  • nieusystematyzowana organizacja pracy,
  • przed wprowadzeniem zmian w strukturze organizacyjnej.

Zarządzanie procesami - w czym możemy pomóc ?

  • analiza i mapowanie procesów biznesowych,
  • optymalizacja procesów biznesowych,
  • przygotowanie i wdrażania systemów pomiaru procesów biznesowych (jakość, czas),
  • optymalizacja procesów produkcyjnych,
  • zarządzanie łańcuchem dostaw,
  • tworzenie i wdrażanie procedur,
  • optymalizacja struktur organizacyjnych.

Zarządzanie procesami - jaka forma współpracy ?

  • executive coaching - forma współpracy polegająca na kilkugodzinnym spotkaniu indywidualnym lub cyklu takich spotkań z właścicielami lub przedstawicielami kadry zarządzającej, więcej o projektach typu executive coaching
  • szkolenie - przekazanie wiedzy i narzędzi w wybranym zakresie w trakcie 1-3 dniowego szkolenia, przekazana wiedza i narzędzia są wykorzystywane we własnym zakresie przez Klienta,
  • warsztat - przekazanie wiedzy i narzędzi w wybranym zakresie połączone z pracą nad konkretnym przypadkiem Klienta podczas zaplanowanych sesji warsztatowych, koordynacja pracy zespołu pomiędzy sesjami warsztatowymi, czas trwania w zależności od wybranej tematyki,
  • projekt doradczy - przeprowadzenie niezbędnych analiz oraz prace merytoryczne nad projektem odbywają się przy ograniczonym zaangażowaniu czasowym po stronie Klienta, udział Klienta wymagany jest na etapie podejmowania decyzji,
  • interim management - najbardziej zaawansowana forma współpracy związana z merytorycznym przygotowaniem projektu oraz uczestniczeniem we wdrażaniu zaplanowanych zmian, więcej o projektach typu interim management,